یادگیری شناختی
نظریه هوش های چندگانه توسط پروفسور ها وارد گاردنر در دانشگاه هاروارد پایه گذاری شد. یادگیری از طریق هوش های چندگانه لذت بخش تر و کیفیت آموزشی بیشتر است. فراگیری و فرادهی در این روش دوطرفه است و شاگردان و معلمان در این روش یادگیری فعال ترند.
برگزاری کلاس یادگیری شناختی
با توجه به بررسی نقاط قوت و ضعف دانش آموزان و بررسی روند یادگیری تمام دانش آموزان ،کلاس های یادگیری شناختی با اهداف زیر به صورت هفتگی در مدرسه برگزار می شود:
- افزایش هوش های چندگانه (با دیدگاه گاردنر)
- افزایش قدرت بیان
- افزایش اعتمادبنفس
- انجام کارهای گروهی
- افزایش دقت و تمرکز
- افزایش سرعت عمل
- ایجاد انگیزه
- قدرت حل مساله
- حافظه تجسمی و کلامی و...
- بازی و شادی